Myshelg!

{ 2011-10-1820:13:06 } Dagbok | 1 kommentarer


Vi har verkligen haft myshelg här hemma!
Det började med att min mamma kom i fredags. Vi hämtade upp henne i Bromma och åkte hem till oss! Jag lagade mat och vi hade fredagsmys framför Idol. (Som jag tycker är sämst by the way!) På lördags stod UnderbaraBARN mässan på schemat för mig, mamma och Noah. Vi var där när dem öppnade och strosade runt i ett par timmar. Vi hittade massa fint till mina små krabater, vi åt lunch och drack gratislatte till fika. Hämtade blev vi av Timothy och Julia på eftermiddagen och då åkte bilen till godisaffären där lördagsgodis inhandlades. Mamma åkte bort en sväng på födelsedagskalas för Julias och Noahs kusin Hug (vi firade honom på söndagen) och under tiden förberedde jag en riktigt höstmiddag. Gjorde stek med hasselbackspotatis och sen äpplen fyllda med mandelmassa och egen vaniljsås till desert. Fanny kom också och åt, riktigt lyckat blev det. Vi kollade film och jag somnade med Noah sovandes på mig på soffan.
Söndagen firade vi som sagt kusin Hugo som fyllt fyra. Meningen var att det skulle vara kalas men de andra barnen som skulle komma var sjuka så det blev bio för Julia och Hugo istället. Hem sedan till dem i Enskede för fika och fiskedamm. Det blev lyckat till slut i alla fall.
I måndags började Julia dagis igen och Timothy var tillbaka på jobbet, mamma sov hos René på söndagen men vi möttes upp igår. Åt lunch i PK-huset och gluttade i affärer.
Idag har jag och Noah ätit lunch med mamma och Fanny på stan, lite för att fira hennes födelsedag som är imorgon men jag och Fanny hoppas på att kunna fira henne i helgen OCKSÅ!
Egentligen skulle man kunna säga att, jag och Noah i alla fall, har haft helg tills idag. SKÖNT!

Igår köpte vi ny soffa hit hem och nu ska jag krypa upp i den och mysa innan sängen kallar!


Tända ljus i detta höstmörker, love it!





Kommentarer
Postat av: Inger Gawell

Underbar helg!!!

2011-10-19 @ 15:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December