Seg fredagskväll

{ 2011-10-2818:42:06 } Dagbok | 1 kommentarer


Känner mig hur seg som helst. Hur grått har det varit idag liksom? Jag har i och för sig varit på G hela dagen, gjort stan osäker skulle man kunna säga. Kom hem med två paket var till barnen som dem ska få i sina julkalendrar, måste verkligen komma igång med den nu. Hade ju ett tag tänkte att jag skulle göra en gemensam men kom sen på att det blir ganska svårt då ålderskillnaden är ganska stor. Det blir till att göra två stycken i alla fall. Har lite planer, täntke jag skulle sy små påsar. Tänkte att det kunde vara skönt att ha till kommande år också men sen ska man ju få rumpan och göra dem också. Noah fick en onepice och tröja med sig hem också. Jag fick ett par läderhandsakar, börjar bli kallt om händerna när man kör runt med vagnen nu på dagarna.

Nu är det i alla fall fredagskväll och jag sitter på soffan. Vi ska kolla på Idol och jag var sugen på fruktsallad som fredagsmys men jag orkar verkligen inte. Barnen är med T och hämtar mat (ja vi ätar McDonald´s idag för jag är såååå trött!) och jag får ligga på soffan och ta det lugnt i två minuter typ. Sånt uppskattas!



Kommentarer
Postat av: Daniella - Mamma till Joline & Mio

Tack Emelie!! :D Det glädjer mig jättemycket att du tycker att bloggen är fin. Ja, jag hörde det - om att ses! Men komigen, följ med på måndag?



Vi alla har ju fött barn. Så är det ju bara!

2011-10-29 @ 11:06:06
URL: http://familyforever.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December