Sova?

{ 2011-10-2108:48:36 } Dagbok | 0 kommentarer


Noah måste hålla på att få tand eller något för inatt var han inte nådig. Han har hela tiden sovit ganska bra, detta om man jämför med Julia som inte sov alls såklart, men inatt var det som om vi hade en annan bebis här hemma. Han somnade som han skulle, vilket han oftast gör men när vi skulle gå och lägga oss så bröt det lös. Han somnade, vaknade, somnade vaknade. Var ledsen men inte hysterisk, han fick välling och vi låg på soffan. Ett tag där visste jag inte vad jag skulle göra faktiskt. Jag var väl lite halvt förberedd på att natten skulle bli såhär för han var gnällig redan på dagen men som sagt när tröttheten tar över så...
Timothy är jätteduktig med att hjälpa till på nätterna men jag vill inte han ska vara vaken på nätterna egentligen då han jobbar tidigt och vill han ska vara pigg på jobbet men inatt hade jag inte klarat mig utan honom.
Känns som om jag inte har någon som helst energi idag och Julia är hemma från dagis idag. Vad ska man hitta på? Det är fint väder så man borde väl gå ut men orkar jag det idag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December