Trötthet

{ 2011-10-0415:46:54 } Dagbok | 0 kommentarer


Tröttheten har slagit mig totalt. När vi promenerade ner till dagis slog det mig rakt i ansiktet och jag kände hur jag verkligen skulle kunna somna gåendes. Var trött imorse också men nu är det helt extremt. Jag har inte gjort ens hälften av det som stod på listan imorse och jag känner mig så himla onyttig. Försöker tala om för mig själv att jag inte kan vara super varje dag men jag gillar liksom inte den känslan. Hur gör andra föräldrar när man känner att energin bara inte finns där? Hade ju tänkt att jag skulle sova med Noah idag men vår son bestämde sig för att inte alls sova idag. Han har varit glad mest hela tiden och somnade såklart i vagnen på väg hem från dagis. Nu är Julia hemma vilket betyder att jag inte kan lägga mig ner och somna trots att jag inte vill något annat.
Timothy och Johnny är på väg hem hit med vårat TV-skåp som jag har gjort om. Slipat och målat för att det ska passa in här hemma och jag hoppas verkligen på det nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December