TV-skåp!

{ 2011-10-0708:56:34 } Hemma hos oss | 3 kommentarer


Som ni alla vet så tycker jag om att ha lite projekt här hemma och mitt senaste har varit ett TV-skåp. Jag tycker inte om elektroniksaker, eller jag tycker om och vill ha bra saker såklart men jag tycker inte om att ha det framme hela tiden. Därför införskaffade vi ett TV-skåp på blocket för hela 300 kr! När vi köpte det var det mörkbrunt och tråkigt men efter lite tvättande, slipande och målande så är det nu vackert ljusgrått. Passar perfekt här hemma! Vi har gjort oss av med soffbord och den gamla TV-möbeln. Ska köpa ny soffa.. Ja det blir riktigt bra här hemma. Vi har kommit riktigt i fixartagen, det var skönt när vi bestämde oss för att bo kvar här och ta tag i det vi har! Älska Hammarbyhöjden, älska våran lägenhet!








Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & H

Supersmart och snyggt!

Hade lätt gjort något sånt om vi inte hade tv:n på väggen i vardagrsrummet och för våra förstärkare :)

2011-10-07 @ 12:51:45
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin och Lexus

Gud va fint de blev :)

2011-10-07 @ 18:53:54
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Inger Gawell

Ursnyggt!!!

2011-10-09 @ 18:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December