Blev ändrade planer..

{ 2011-09-2617:22:06 } Dagbok | 2 kommentarer


Min plan var att göra köttbullar med potatismos men potatisen var inge bra så nu blir det till att åka iväg och äta.. Vegabaren blir det, inte alls var jag var sugen men eftersom jag glömde handla det enda jag skulle handla under dagen så slår vi två flugor i en smäll och tar Babyland på samma gång.
Idag skulle jag handla små "boxar" eller vad man ska kalla det som jag kan ha Noahs mat i. Tänkte jag skulle försöka mig på att göra egen men då måste man ha något att förvara den i! Istället för att göra det så satt jag vi på SÖS, prinsen har fått öroninflammation! Bara på vänstra örat och den var lindrig så vi har haft tur i oturen kan man säga! Blir i alla fall pecelin i fem dagar, känns som om vår lilla prins råkar ut för allt!



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & H

Uah! Krya På honom!

2011-09-26 @ 18:05:20
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Inger Gawell

Men gosemosen då ...pussa från mommon.

2011-09-27 @ 11:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December