Cheerleading

{ 2011-09-0409:48:22 } Julias äventyr och påhitt | 0 kommentarer


Om ni har missat det så gick jag på cheerleading innan jag fick barn, tränade med Powe Cheer and Dance Eagles. Jag höll även på under min föräldraledighet med Julia och åkte också med dem till EM i Finland förra året. Cheerleading var och kommer alltid vara en enormt stor del utav mig. Eagles är som mitt hem och jag känner mig alltid välkommen när jag kommer och hälsar på!
Igår börjar Julia i alla fall på cheerleading. Hon kommer att gå en gång i veckan, på lördagar. Det var superlyckat! Trodde hon skulle vara blyg och inte våga vara med alls, att hon skulle sitta med mig mestadels och bara titta på men hon var en i gänget direkt känndes det som. Vågade säga sitt namn vid samlingen, gjorde kullerbyttor, stod på händer, fick vara topp när bem byggde osv. Lite trött mot slutet av träningen men jag tror att det är en vanesak! Det pratades i alla fall om nästa lördag redan när vi gick ut genom dörren från träningshallen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December