Flytta

{ 2011-09-0915:45:06 } Dagbok | 1 kommentarer


Här hemma har vi pratat om att flytta. Vi trivs otroligt bra men skulle vara kul med lite uteplats som man kan släppa ut på barnen. Vi har kollat runt och hittat massa fint men har ändå bestämt oss för inte köpa nu. Vi får absolut plats här hemma, dagis är underbart och vi bor mitt i vårat kontaktnät. Jag vill så småningom börja plugga och det känns det också dumt att låna till hus, bättre att göra det när man har en utbildning och ett jobb som man VET att man kommer att vara inom ett bra tag. Husköp är ingeting man bara kastar sig in i det här känns absolut som det bästa alternativet för oss just nu. Vi bor i hyresrätt just nu och även om det har varit strul med badrum och så fungerar det bra. Vill absolut inte säga för mycket här men en liten fågel har pratat om bostadsrätter och det skulle vara helt underbart för oss! Nu koncentrerar vi oss på att bo här, göra fint och njuta av livet!

Hammarbyhöjden, det är där det händer!





Kommentarer
Postat av: Vivvs

Hammervillageheights är det nya Sharpnude!

2011-09-09 @ 22:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December