Idag är en sån där dag

{ 2011-09-2910:20:00 } Dagbok | 0 kommentarer


Dagen började super, tror det är för att det är så välstädat här hemma. Jag mår alltid mycket bättre då!
Julia vaknade på superhumör och Noah också. Julia åt sin frukost som hon skulle (brukar vara si och så med det), jag fick ta en dusch och vi kom till dagis i lagom tid. Allt detta har gjort att det tom var roligt att betala räkningarna idag.
Idag är också en sån dag dock som jag inte ville lämna Julia på dagis. Allting blev så bra på morgonen och hon var så himla gullig, ville bara ha henne hemma och pussa på henne. Jag vet dock att hon har superkul på dagis och att jag bara skulle betala räkningar och sånt hemma i princip. Idag är jag lite extra medveten om hur mycket jag älskar mina barn och hur mycket dem betyder för mig!!



JULIA OCH NOAH





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December