Idag är en sån där dag...

{ 2011-09-0514:15:24 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag är en sån där dag när vi inte har gjort någonting alls här hemma. Lämnade Julia hemma klockan nio och sen och bara ta det lugnt. Har tvättat en tvätt, plockat lite och tittat på TV. Sett tillbaka lite på helgen, vad gjorde vi egentligen? I fredags var jag, Timothy och Julia och såg den nya Bilar-filmen. Den var inte alls som vi hade förväntat oss, vi var alla tre besvikna faktiskt. Vi handlade cheerskor till tösen och gjorde tacos till middag. Lördag stavades cheerleading, god kycklingryta till middag och sen mys framför tvn. Söndag var riktig slappardag som jag och Noah avslutade tillsammans med Marielle och Eagles i Svartbäcken, Haninge. Vi har gjort ganska mycket faktiskt!
Snart är klockan halv tre och vi ska börja röra oss till dagis för att hämta storasyster. Tar oss nog till parken för att gunga lite!



Kommentarer
Postat av: Vivvs

Fett skön helg!

2011-09-05 @ 14:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December