Mamma-, bebisgrupp

{ 2011-09-1512:09:30 } Noah i ord | 0 kommentarer


Torsdag idag, jag och Noah ska iväg på mammagrupp för andra gången. Ska bli kul att träffa lite folk. Måste verkligen börja ta mig ut och träffa andra mammor känner jag. Kul för Noah också att träffa andra bebisar! Kollar runt lite var det finns öppna förskolor i närheten som vi kan ta oss till.
Idag ska vi prata om våra förlossningar på gruppen. Ska bli kul att höra alla andras men känner att jag måste läsa på lite om min egen haha! Frächa upp minnet lite liksom, det var ju trots allt fem månader sedan snart sex för sjutton. Har det verkligen gått så snabbt! Ska börjar röra mig nu i alla fall, få min en promenad innan kanske. Noah sover i vagnen och det vore ju super om han vaknade när vi kom dit och var på sånt där bra humör som bara han kan vara!




(Har gjort en egen liten "vagnmobil" eller vad man kallar det men kaniner från PoP, fint va?!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December