Seeeeg!!

{ 2011-09-2216:45:05 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag var vi på öppna förskolan på Södermalm igen, idag var det flera stycken där som jag kände sen innan och det var roligt! Det var mycket barn, många stora barn också. Eller det kanske det inte var nu när jag tänker efter utan mer att dem tog mycket plats.
Nu är vi hemma igen och jag ska snart dra igång med tvättstuga, matlagning och städning här hemma. Var ska jag få energi ifrån blev helt galet seg nu när jag satte mig på soffan. Man ska aldrig säta sig på soffan när man kommer, i alla fall inte om man har saker att göra.



Småseg prinsessa har vi här hemma!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag skulle ju ha köpt kläder utav dig för ett tag sen, vilket aldrig blev av..

Jag tänkte bara höra, du råkar inte ha kläder ur Kappahls Vintage Stories kollektion storlek 98/104? :)

2011-09-22 @ 21:49:29
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December