Sleepover

{ 2011-09-1718:46:51 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag är Julia på sin första sleepover någonsin! Hon sover hos moster Fanny. Det slår mig hur otroligt mycket jag älskar henne, känns som en del utav mitt hjärta är borta. Jag vet att hon har hur roligt som helst och det absolut är jobbigast för mig. Det här något som jag måste övervinna och kommer att klara av. Jag har helt ny respekt för dem som bara har sina barn varannan vecka, jag tror aldrig jag skulle klara det! Det slår mig hur lugnt det var att bara ha ett barn, påminns om hur det var när Julia var liten och kan inte låta bli att längta tillbaka lite. Jag älskar nu och skulle inte byta det för allt i världen men Julias bebistid var helt underbart och jag kommer alltid att längta tillbaka! Är det pinsamt att jag och Timothy kollar på Bolt på kanal fem nu fast prinsessan är borta?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December