Snart helg

{ 2011-09-2308:31:53 } Dagbok | 1 kommentarer


Snart är det helg, fredag med fint väder idag! Timothy jobbar och ska så även göra imorgon... Saknar honom så galet mycket här hemma. Det är en som fått diskbrock på hans jobb så extratimmar bara haglar in, klart det är skönt med lite extra klirr i kassan men jag vill ha honom hemma också. Timothy min älskling!
 Ingen riktig aning om vad vi ska göra här hemma idag, har tvätt som ska vikas in men förhoppningsvis tar inte det hela dagen! Hade tänkt att ta mig till gymet men känner mig inte riktigt frisk faktiskt. Snorig och lite kli i halsen. Har varken tid eller ork att bli sjuk så jag tar det lugnt med träningen idag. Ta mig en promenad i solen kanske?!



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & H

Visst saknar man dom när dom jobbar? Jag är likadan :P

Jag tar gärna en fika i nästa vecka. Tis-tors?

2011-09-23 @ 12:00:05
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December