Underbara höst!

{ 2011-09-1609:19:38 } Dagbok | 2 kommentarer


Underbar höstdag idag! Planen var först lekland men det blev ändrat och nu tar vi oss till Alby Friluftsgård i Tyresö för att grilla korv. Vill passa på att njuta när det är fint väder, det växlar så fort och vem vet det kanske regnar i två veckor sen liksom haha! Timothy jobbar till tre, då tar han barnen och jag ska till gymmet. Känns som om jag är inne i en bra sväng just nu och verkligen kommer igång med träningen, längtar gymmet faktiskt.
Nej, nu är det dags att klä på sig och ta sig ut... Ska göra en termos med kaffe och en med varm choklad tänkte jag!





Kommentarer
Postat av: Inger Gawell

Ok, var är bilderna på elden och barnen från Frostmofjället?

2011-09-16 @ 18:41:58
Postat av: Inger Gawell

Ok, var är bilderna på elden och barnen från Frostmofjället?

2011-09-16 @ 18:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December