Update om sleepover

{ 2011-09-1809:28:00 } Dagbok | 1 kommentarer


Okej det gick inte riktigt som vi hade tänkt oss. Julia hade jättemysigt med Fanny, dem var i parken, ute och åt, kollade på film och åt godis. När det var dags att sova var det dock inte lika roligt och Timothy fick åka och hämta henne (skönt att det bara var i Gullmarsplan!). Hon hade inte varit jätteledsen och jag tror att Fanny hade kunnat övertala henne om att sova där men hon ville inte pressa henne första gången och det är jag glad för. Vi fick alltså ha vår prinsessa sovandes här hemma inatt i alla fall!
Jag har fått vila nu på morgonen och vi har titta på "Draktränaren". Ska sortera lite tvätt nu, åka och handla färg till vårt TV-skåp som vi håller på att göra iordning (kommer bilder sen), jag ska till gymmet och sen vid fyra så är det slowpitch nere på baseballplanen. Tråkigt väder bara men man kan inte få allt här i världen!



Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus ♥

nopp sa upp de när jag var gravid med lexus ;)

2011-09-18 @ 15:56:18
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December