Vi har sovit!

{ 2011-09-0113:16:56 } Noah i ord | 0 kommentarer


Jag och Noah har sovit båda två idag, hur skönt var inte det då? Kan inte fatta att jag inte gjort det innan, jag behöver det verkligen. Noah är ju inne i någon form av växafas just nu och sover inte som han brukar på nätterna vilket gör att jag absolut inte sover jag brukar på nätterna. Tog idag tillfället att sova brevid honom på sängen! Vi sov i två timmar och är båda nu utvilade och glada. Noah ligger i babygymmet och leker medans jag slänger ihop ett inlägg och tittar på Oprah. Det är en lugn dag, precis en sån där som man behöver ibland! Noah tycker det är hur skönt som helst i alla fall. En utvilad och ickestressad bebis är nog det bästa man kan ha faktiskt!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December