Borta bra men hemma bäst!

{ 2012-04-1014:18:24 } Dagbok | 0 kommentarer


Okej det var heeelt underbart att vara borta den här långhelgen och jag tror inte jag behöver säga att Italien var desamma... Men hemma är ändå bäst! Jag tycker om att komma tillbaka i rutiner, att fixa och dona här hemma.
Vivi har varit här nu på förmiddagen, lunch har vi ätit och Noah har fått leka med sina leksaker på rummet. Jag sorterar tvätt och tittar på TV samtidigt, känner att saker och ting blir gjorda.


Noah sover sött i sin säng och jag satte mig en snabbis vid datorn. Håller på att lägga in ren tvätt och passar samtidigt på att rensa lite i vår garderob. Så skönt när saker man tänkt på länge blir gjorda.
Snart ska Julia hämtas på dagis, som hon har längtat dit! Tror hon kommer vara helt slut när hon kommer hem, blir nog till att ta med ståbrädan till hämtningen för att sedan parkera henne direkt i soffan när vi kommit innanför dörren!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December