Fredagsmys i full gång

{ 2012-04-2018:32:21 } Dagbok | 0 kommentarer


Här hemma har vi satt igång med fredagsmys! En tripp till IKEA blev det som jag hade hoppats. Har ju ett litet problem här hemma, eller det är väl inte så litet kanske utan ganska stort, nämligen garderoben i vårat sovrum. Länge drömde jag om denna garderob, hur den liksom skulle hjälpa mig bli kvitt alla problem i världen.. När den väl var här blev det dock bara halvbra. Dörrarna som vi hade tänkt oss gjordes inte längre till den storlek på garderob så det fick bli ett par andra och dem trivs jag inte alls med. Just nu känns det bara som en enda stor grå kloss som står i vårt annars så trevliga sovrum. Jaja ska fatta mig kort, vi kom i alla fall fram till ett sätt som kanske skulle kunna lösa problemet utan att vi tar oss en tripp till tippen!

Så var det ju det här med middag, tiden flög iväg och det grå vädret gjorde inte att jag kände mig speciellt inspirerad att laga mat. Det blev McDonald's... Egentligen var jag sugen på pizza men när dottern totalvägrade kände jag inte att det strida för. Barnen är nu i duschen och sen är det väl dags att hälsa på John Blund för dem tror jag. Tänkte att jag ska ta mig en dusch jag också innan Let's Dance, mitt absoluta favoritfredagsnöje, börjar. En ren pyjamas på det, varm filt, en skål chips och ett glas CocaCola Zero på det och jag tror min fredagkväll kan inte sluta annat än super!


Trevlig helg på Er allesammans!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December