J*vla väder

{ 2012-04-2009:45:03 } Dagbok | 0 kommentarer


Jag har precis hängt upp min jacka i badrummet på tork, ja ni läste rätt, den hänger i badrummet för att det är det enda rummet det inte gör någonting om det blir DYNGSURT på golvet. Underkylt regn vem har kommit på det? På Julias dagis lämnar man alltid ute! Dem är alltid ute och leker i princip men idag fick jag lämna inne på avdelningen = då är det verkligen dåligt väder!
Står inte speciellt mycket på agendan idag, tror det kommer bli en riktigt "inte-göra-någonting-dag". Kollar om vi har någon kul film, sätta mig i soffan under filt med en kopp kaffe i handen, tända lite ljus för att mysa till det hela lite!
Mannen min jobbar 6-15 idag för ovanlighetens skulle och tänkt att, om han orkar, kanske vi kan åka till IKEA en sväng. Han var dock riktigt partyprins igår med jobbet. Först var det någon form av möte och sen middag på det, 00.30 kom han hem så kan tänka mig att han är ganska trött.


Keep my fingers crossed för äventyr till IKEA i eftermiddag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December