"Kan själv"

{ 2012-04-1914:30:00 } Noah i bilder | 0 kommentarer


Vid lunch fick lilleman prova äta själv och det var med skräckblandad förtjusning som jag såg hur duktig han faktiskt var. Min bebis växer alldeles för fort, jag säger som alla andra mammor, snart dröjer det inte länge förens han börjar skolan, åker moppe och kommer hem med tjejer! JAG BLIR GALEN...
Försöker intala mig själv att dem inte kan vara bebisar föralltid och att varje "fas" dem går igen om är en framgång och något att se fram emot *hmm*!


Tillbaka till äta själv... Han fick faktiskt upp mat på skeden och sa man "stoppa i Noahs mun" så förstod han helt perfekt! Totalt frispel fick han dock när jag försökte ta tillbaka skeden så att bli matad har jag en känsla av kommer totalvägras den närmaste tiden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December