Stora dagen är här

{ 2012-04-1407:36:30 } Dagbok | 0 kommentarer


Så var den stora dagen här, Noras dop dag, och vad möts man av när man drar ifrån gardinerna? SNÖSTORM.. Vädergudarna måste spela oss ett spratt och jag hoppas innerligt att det ger sig fram mot eftermiddagen. Som tur är så har det hyrts lokal och den har dekorerats så fint som det bara går. (Hoppas på att få lite bilder därifrån...)
Igår sprang vi fram och tillbaka mest hela dagen så mycket bloggande blev det ju inte. Nana kom hit från varma Florida (hon måste ju hamna i total chock när hon tittar ut idag), Timothy klippte sig, vi hämtade present och hade utvecklingssamtal för Julia på dagis. Det var fullspäckat skulle man kunna säga.


Nu ska jag alldeles strax ta mig ner till lokalen och fixa med blommor på alla bord, tar med fina ljusstakar också så vi kan höja mysfaktorn! Men jag säger såhär, det är ingen idé att vara arg, inte ledsen... Väder kan man inte styra över så vi får jobba med vad vi har. Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December