Vårat vardagsrum

{ 2012-04-1112:52:15 } Hemma hos oss | 0 kommentarer


Vårat vardagsrum, rummet där vi tillbringar absolut mest tid i hela lägenheten.
I sommras så gjorde jag iordning ett TV-skåp som jag trodde skulle vara med oss för alltid, jag har dock tröttnat på det nu.. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som gör det heller, otroligt irriterande. Är det sladdarna som bara ligger och skräpar bakom tvn, är det saker som alltid lyckas samlas på hyllorna hur mycket man än plockar där?
Nu har jag i alla fall bestämt mig för att fixa nytt. Det lutar åt ett lite högre, nästan som avlastningsbord, med dörrar där man kan stänga in boxer, dvd, tv-spel mm. Skönt när man har en liten marodör här hemma som mer än gärna trycker på alla knappar som finns och aggerar DJ på samma gång =dra upp ljudet på högsta så fort man tittar bort. Ska det gå att byta kanal osv med dörrar så måste det dock vara glas och hur kul är det med små kladdiga händer överallt. Känns inte som som det går ihop riktigt med min städmani...


Ska man köpa ett helt vanligt högblankt kanske? Tänker så det knakar...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December