Älskade sommarlov

{ 2012-08-1616:29:18 } Vi syskon | 0 kommentarer


 
 
 
 
 
 
 
Okej nu kommer jag låta som aaalla andra men det struntar jag i! Snart är Julias sommarlov slut och vardagen börjar på allvar med dagis och allt som hör där till, ett sommarlov som ett tag kändes som "sommarlovet-som-aldrig-tar-slut" börjar nu lida mot sitt slut. Det är verkligen med blandade känslor mina vänner.
Efter dagens lunch packade vi beachbagen och drog till stranden. Var där ett tag för att sedan avsluta med glass. Noah somnade i vagnen, mamma och Julia hade djupa samtal på vägen hem! Kommer sakna henne när dagis börjar igen men jag vet en tjej som längtar!
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December