Dopdag

{ 2012-08-0621:04:13 } Noah i ord | 3 kommentarer


Okej idag är det ett HELT år sedan lilla Poppis döptes. Tänker mig tillbaka och känner mig fortfarande riktigt nöjd med hela grejen...
Tanken var ju att jag idag skulle inhandla present till lillkillen, visste precis vad det skulle vara. Woody och Buzz-figurer från Toy Story. Vi åkte land och rike runt, inte riktigt men Kungens Kurva i alla fall, och letade. Ringde runt gjorde jag också men det gav inget resultat. Det slutade med att han fick en bilderbok med Toy Story och jag kan meddela att han SOVER MED DEN NU! Vägrade somna utan den gjorde han minsan.
Så himla sugit när saker inte går som man har tänkt sig, jag visste ju precis vad jag skulle köpa. Jaja, jag ska sätta mig imorgon och leta runt på nätet, dem kan ju liksom inte vara slut i hela världen.
Nu väntar helt ärlig sängen, helt slut är jag efter löprunda såhär på kvällskvisten. Frågan är bara om det blir till att läsa i boken min eller kolla ett avsnitt av favvoserien.
 
     
 
(Har någon tips om var man kan hitta dessa dockor hör superdupergärna av er, för sjutton tveka INTE!)
 
 




Kommentarer
Postat av: M

Tror att man kan köpa dom i Lidköping. Vet nämligen något barn hemma som har sådana, dock tror jag det var nåt/några år sedan så har inte så bra koll och tyvärr inget jag kan kolla upp just nu då jag befinner mig utomlands. Men du kan ju testa och ringa till BR-leksaker tfn: 0757282260. Det är en ganska lång bit ifrån Stockholm men det kanske går att skicka iaf, lycka till :)

2012-08-06 @ 22:01:50
Postat av: Emms

Tack, vad gulligt av dig! :)

2012-08-07 @ 17:05:54
URL: http://emmsss.blogg.se/emms
Postat av: Denise

Hej Har en mjuk Buzz Lightyear figur ca 32 cm hög samt ett skärp med Buzz på i killmodell som sonen ej leker med längre Hör av dig om intresset finns kvar!! ps Bor i Tyresö ....

2012-08-11 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December