Igår var en bra dag

{ 2012-08-0308:23:51 } Dagbok | 0 kommentarer


 
  
 
  
 
 
  
 
Igår njöt jag verkligen... Parklek, båttur och glass! Jag tror barnen gjorde det också (njöt alltså!), älskar att se mina barn sådär glada! Det slog mig återigen hur mycket jag verkligen älskar dem och jag kan inte riktigt komma på vad jag gjorde innan mina små busungar.
 
Hmm.. Skulle väl inte säga att vädret är lika underbart som det var igår och vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Julia tjatar om lekland men jag vet inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December