Mums

{ 2012-08-1012:21:01 } Livets goda | 0 kommentarer


 
Internet har legat nere här hemma, typ sedan senaste inlägget, och först igår tog mannen tag i det. Bloggat från mobilen kanske man kunde ha gjort men det fungerar oftast inte som jag vill och då får det va. Lata tant tänker ni, jaja...
Det här med att äta nyttigt och röra på sig fungerar superduper än så länge och här ser ni ett lite smakprov på det. Hatar att erkänna att jag har ganska mycket sötsug dock, trots att jag inte är någon godisråtta i vanliga fall. Har hört att det brukar ta slut efter någon vecka och det håller jag verkligen tummarna för!
Jag och V har varit ute och rört på oss varje dag, antingen 1 h rask promenad eller 30 min jogging. Skönt att vara två i det här. Jag kan riktigt längta efter att få gå ut och röra på mig nu...
 
Nu har vi precis ätit lunch här hemma och ska alldeles strax åka ut till Tyresö för att prova nytt lekland. Egentligen vill man väl vara i parken men vädret är ju ganska ostadigt och jag tycker det är ALLDELES för varmt att dra på barnen galonisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December