Bara på så bra humör

{ 2012-02-2918:29:56 } Dagbok | 0 kommentarer


Alla säger det och så också jag, är det inte otroligt hur mycket fint väder kan göra för själen. Idag har jag och Noah varit på promenad med BFF och bebis HELA dagen.
Promenad fram och tillbaka till Kungsan, ja ni läste rätt. Easytone var på, det känns i baksida låt nu vill jag lova.
Vårjacka inhandlades till Julia, ni vet en sån som man har när man ska vara fin med mamma och pappa på stan. Köpte strl 104 men det var FÖR LITET så måste byta imorgon. Eller för litet och för litet, den var precis och vill ju gärna hon ska kunna ha en tröja under. Noah fick sig en jacka igår, en gullig knallgrön sak från Zara och så slog jag till på mössa med Barbapappa på. Lilleman har mycket svart och grått i sin garderob så tänkte att jag nu till båren kör på lite färg. Nu ska vi hitta söt mössa till Jullbull också...


Efter dagis tog vi oss till Indianparken, har verkligen varit ute hela dagen. Julia tyckte det var underbart! Klättrade i klätterställningen och körde runt på sin sparkcykel som absolut skulle med till dagis idag. Kändes så bra att vara ute med barnen efter dagis, under vinterhalvåret blir det lätt att man bara går hem och sen på med en film. Nu när ljusare och varmare tider är på väg så känner jag starkt för parkhäng!


Ikväll är det tydligen fotboll på TV, vet inte om jag är så sugen. Kanske helt enkelt sätter mig med en god bok!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December