En bättre dag

{ 2012-02-2209:51:11 } Dagbok | 1 kommentarer


Vaknade imorse med en bättre känsla i magen.
Julia har fortfarande feber men den går ner med alvedon och hon är pigg som en mört. Lillprinsen vaknade med ett leende på läpparna, helt ärligt kunde det väl inte börja bättre. Kom igårkväll på att även om man bara är hemma så kan man hitta på saker, det här med att dega framför TVn en hel dag är verkligen inte min grej och det gör ofta att jag känner mig sämre än vad jag egentligen är. Idag har jag därför lite planer på vad som ska göras här hemma..


Vi började dagen med att baka scones till frukost, Julia hjälpte till och Noah satt glatt och tittade på. Fick mitt morgonkaffe i tid vilket också har kommit till min klarhet att jag måste få annars väntar huvudvärk och en allmänt irriterad mamma. Så med kaffe i min mugg, scones i magen har jag hunnit med att byta lakan i barnens sängar. Driftigt vill jag lova! Nu ska Noah få sova en stund och sen väntar lunch. Planen var att vi skulle ta oss en promenad efter lunchen med grått och regningt tar bort promenadlusten totalt. Kanske en tripp till Mio och köper stol till "kontorshörnan" här hemma istället?!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra och positivt tänkande! God frukost låter det även som. Topp!

2012-02-22 @ 16:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December