Färska blommor

{ 2012-02-2319:45:10 } Hemma hos oss | 1 kommentarer


Dagens promenad resulterade i ett och annat fynd, eller fynd och fynd... Det var saker som jag ville ha och därför köpte jag dem. Ibland kan man faktiskt shoppa av den lilla anledningen också!
Precis innan vi gick hem sprang vi förbi "blomstertältet" utanför Skrapan. Fick med mig lite vårlökar och tulpaner. Jag älskar verkligen färska blommor och jag älskar det ännu mer när det är 30 för 100 kr! Nu står de fint på vårat TV-skåp (som jag kommit på att vi måste byta ut, I'll tell you later)!
Nu ska jag ta mig ett glas Cola Light och titta på hockey. Mannen min kom hem sjuk i förmiddags, nu är det hans tur alltså, så han får hålla i fjärrkontrollen. Inte mig emot!







Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus ♥

tyvärr kan han inte dricka välling än :( Han är fortfarande så slemig. Och välling är väldigt slembilldande. Men vi ska pröva ge han välling imorgon och då ska jag ta med mig detta tips :)



Hur mår ni? :) kramar

2012-02-23 @ 22:38:55
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December