Recovery

{ 2012-02-2608:46:30 } Dagbok | 0 kommentarer


Försöker förbrilt att bli friska här hemma och jag vet inte riktigt vad jag ska ge er för statusupdate.
Idag känns som en bra dag i alla fall, kan det kanske vara så att det är för att solen skiner? Otroligt vad lite sol kan göra för själen.. Känslan i magen är på med kläder, gå ut och njut i princip.
Har lite som jag ska fixa med här hemma först, ta en dusch och sen göra ett helhjärtat försök att få ut oss allihopa.

MÅSTE NJUTA AV SOLEN...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December