Solskenspromenad

{ 2012-02-2720:36:49 } Dagbok | 0 kommentarer







Underbar promenad idag mina vänner! ReeTone-skorna, solbrillor var på och HÖSTJACKAN hör och häpna. Älskade verkligen vinterjackan men som varje år så längtar jag tillbaka till tunnare plagg kan tas på och höstjackan som införskaffades förra året kommer väl till använding nu på våren också!
Promenerade till Södermalm, min vanliga lilla runda. Hämtade ut medicin till Noah och mötte upp pappa. Så underbart att lilleman börjar bli lite mer som sig själv, han satt faktiskt riktigt och njöt i vagnen.
Hämta Jullbull vid tre och sen kom BFF över med semla, kan väl säga att jag vara lite depp på sistone och då vet hon vad som gör mig glad. Jag har tänkt det flera gånger, det enda som på något vis kanske möjligen skulle kunna vara lite bra med att vi har varit så sjuka här hemma skulle möjligtvis kunna vara att jag går ner i vikt! En semla garanterar ju detta *blink blink*.
Fästmannen min kom hem och vi satte oss direkt i bilen och åkte till MIO för att hämta stolen till kontorshörnan, DEN KOM IDAG, lagom till att räkningarna skulle betalas.. Satt i vårat lilla kontor och gjorde det så nu är räkningar betalade här hemma också. Varför har jag alltid en klump i magen när jag ska göra det? Som om jag har oväntade utgifter liksom.. Det har jag i princip aldrig, samma gamla räkningar som dimper ner varje månad! Nu är dem i alla fall gjorda, puuhh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December