Trött är bara förnamnet!

{ 2012-02-2820:21:36 } Dagbok | 0 kommentarer


Verkligen, trött är bara förnamnet! Jag verkligen kämpar för att hålla ögonen öppna, man kan faktiskt inte gå och lägga sig kvart över åtta. Eller kan man det? Jag skulle i alla fall vilja...
BVC var vi hos idag, 9100 gr väger Noah nu så det börjar vända och det är jag glad för. När kurvan på BVC inte visar uppåt som den ska blir man blek i ansiktet och förstå då hur jag känner mig nu, på gränsen till att tuppa av. Noahs kurva har verkligen gått NER. Då tänker ni såklart "han har varit sjuk..." och det gör jag också. Jag önskar bara att det kunde stå där brevid också, som en liten prick i diagrammet liksom. Aja..


Mannen kollar på hockey och egentligen vill jag också det men istället har jag satt mig framför datorn. Min framtid är verkligen dags att börja planera. Jag har ju en plan men måste kolla upp alla datum och sånt för att se om det är ens är möjligt att den ska gå i lås. *Håll tummarna*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December