Trött på att vara sjuka

{ 2012-02-0618:41:30 } Dagbok | 0 kommentarer


Okej, igår fyllde jag 25 år.. Så var det sagt! Har inget mer att tillägga förutom att jag extrem åldersnojja!

I övrigt vill jag säga att jag är så otroligt trött på att vi alltid är sjuka här hemma. Är det inte kräksjuka så är det feber hosta och ont i halsen. Båda barnen ligger med nästan 39 graders feber! Julia är pigg som bara den, nu kollas det dock film. Noah däremot är inte alls som han brukar.. Han har sovit på mig sedan klockan 13 i eftermiddags i princip. Nu ligger han hos sin pappa så jag kan sträcka på benen lite. Det som oroar mig är att jag inte tycker han får i sig tillräckligt med vätska. Pratade med mina vänner på vårdguiden och dem sa att var 6e timme ska dem kissa och det har inte vår son gjort. Blir det SÖS barnakut ikväll/natt för mig månne??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December