Back to everyday

{ 2012-01-0216:04:10 } Dagbok | 0 kommentarer


Hmm.. Man kanske inte kan säga så, Julia har ju faktiskt fortfarande jullov. Men Timothy har börjat jobba idag så det var bara me and the kids.
Idag var gymmet på schema och jag blev aspepp när Julia blev ÖVERLYCKLIG för att hon skulle få vara på MiniSats. Hon var ju där när hon var liten men det är inte som om hon kommer ihåg det. Idag var första gången som hon var där som "stor" och det var extremhit. Tror Noah tyckte det var skönt att ha sin syster med sig också. Man kan inte säga att hon var det mest intressanta i lekrummet men att ha ett bekant ansikte där gjorde honom verkligen till freds. Så fort mamma visade sig så bröt han ihop men då var jag ju klar så det var helt okej haha!
Vi hade myslunch i centrum och nu är vi hemma igen. Ska göra oss iordning och gå över till Lisa snart, hipp hipp hurra för Lisa som blir 32 idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December