BIT BY BIT!

{ 2012-01-1213:24:09 } Dagbok | 1 kommentarer


Okej, helt plöstligt så kom jag på hur mycket jag vill göra här hemma! Kände lite ont i magen för jag vet inte riktigt var jag ska börja. Sen kom jag på det, en bit i taget BIT BY BIT!
Idag har jag tagit bort superful "hängare" som hängde här när vi flyttade in. Har aldrig tyckt om den så idag rök den. Fram med skruvdragare, spackel och färg.. Vips var det färdigt. Fixa spotlights över diskbänken istället för hemska lysrör som vi har just nu, hatar verkligen det ljuset! Sen är väl TYP köket klart, skulle vilja få bort micron in i nått skåp också så man slipper se den fula aparaten. Tar det med mannen när han kommer hem sen!

Tänkte att jag sen arbetar mig inåt i lägenheten.. Näste projekt blir vardagsrummet. Har klickat hem två kuddfodral till kuddar i soffan, sen ska det bytas gardinstång och gardiner tänkte jag. Sen som sagt en "pall" att sitta på, konstverk också? Komma på ny förvaring till alla våra MILIONER filmer också kanske? Oj vad mycket det blev att göra i vardagsrummet.
Now back to work!




Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & H

:)

2012-01-13 @ 09:44:18
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December