Det pysslas som sjutton

{ 2012-01-1020:39:34 } Julias äventyr och påhitt | 0 kommentarer


Vår älskade underbara prinsessa fyller fyra år på måndag. Hur mycket jag än vill att hon hela tiden och föralltid ska vara vår lilla bebis så finns det ingenting som gör att jag kan få henne att stanna som liten. Hon växer och frodas och mitt i allt så är vi så himla glada för det. Vi får varje dag se henne växa både på längden (hon växer så mycket att man nästan kan se det!) och även som person.
Som i rubriken så pysslar vi här hemma! Vi BYGGER födelsedagspresent, ja jag säger VI för jag målar faktiskt. Vi bygger i alla fall ett dockhus, eller kaninshus rättare sagt. Ett kaninhus till hennes Mailegkaniner! Det blir mest en stomme faktiskt som vi ska inreda, kommer en hel del i födelsedagspresent tror jag! Tänkte att hon ska få vara med och välja tyg till gardiner osv sen... Kan kanske tom vara lite kul för er läsare att se huset växa fram?! Tror i alla fall att Julia kommer tycka det är toppenkul!



Väggar klara, bara tak och baksisa kvar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December