Friday off!

{ 2012-01-1308:22:28 } Dagbok | 0 kommentarer


Snart slut på veckan och Julias helg börjar redan idag. Vi har fyraårskontroll på BVC idag! Man ska ha med sig en teckning där Julia ska rita en gubbe, den gjorde vi igår. Lite halvkul att hon ritat en cheerleader med pompoms i händerna. Mamma är sådär lagom stolt... Nyfiken på vad prinsessan väger, hur lång har hon blivit? Det ska bli otroligt kul att se!
Skönt med ledig fredag i alla fall. Även om vädret kanske inte är det roligaste man har sett, verkligen inte, så är det trots allt ganska mysigt. Kanske ska ta oss iväg på nått kul efter BVC, museum kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December