Fullt upp

{ 2012-01-0314:30:37 } Dagbok | 0 kommentarer


Fullt upp här hemma. Har hunnit med powerwalk med stort P tillsammans med BFF Vivi, lunchat och städat i princip hela lägenheten. Nu sover Noah sin andra nap för dagen och Julia sitter och tittar på Tingeling, en gammal kärlek som är på väg tillbaka tror jag. Förut andades Julia i princip Tingeling... Nu är sista filmen på och hon sitter totalt fängslad.
Har en liten fråga, när tar man bort julpyntet? Jag älskar ju julen och känner rent spontant att det kommer bli ganska mörkt och tråkigt här hemma när allting ska ner i lådan igen. Visserligen är jag trött på barrande gran men samtidigt så är den ju så fin. Hmm, kanske så att man måste införskaffa lite nytt hit hem för att fylla julens tomrum?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December