Nytt år

{ 2012-01-0114:46:12 } Dagbok | 0 kommentarer


Nytt år, gode gud vad snabbt 2011 gick. Nu har vi ett helt nytt år framför oss och vi är fulla av förväntan!
Den här dagen har vi som tradition att bara slappa järnet här hemma och idag är inget undantag. Man får göra lite vad man vill men nyckelorden för dagen är  MAN MÅSTE INTE!
Just nu spelad Kung Fu Panda 2 på tvn. Noah ligger och sover och jag tänkte passa på att plocka undan lite, jag måste inte men jag vill. Är det inte lite roligt att den enda dagen på året som jag verkligen inte måste plocka så VILL jag?!  Gymmet har öppet till 1800 idag så får se om det blir en tripp dit också!
Skön dag och bara göra vad man vill!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December