Så börjas det igen

{ 2012-01-0907:00:02 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag börjar verkligen vardagen på riktigt, Julia börjar dagis igen! Med blandade känslor är det jag går upp MYCKET tidigare än vad jag har gjort på jullovet och tar mig en dusch innan barnen slår upp sina ögon. Hur mycket jag än älskar att ha prinsessan hemma så märker jag ju på henne att hon saknar sina kompisar. Julia är ett riktigt dagisbarn och att nu ha varit borta så länge som hon har märks verkligen så det är bara för mamma att släppa iväg henne.
Jag och Noah har också lite att göra idag. I lördags körde jag ju värsta tvättracet och det inkluderade lillemans overall. Igår skulle jag "montera" ihop den igen och då märkte jag att ett utav spännena har gått sönder helt. Tråkigt eftersom jag redan har bytt en overall den här vintern så känns det ganska surt. Men som jag sagt förut, inget ont som inte har något gott med sig... Jag var inne på PoP igår och lämnade tillbaka den och eftersom vintern snart är slut känns det dumt att byta till en ny vinteroverall. Så, istället för en ny fick jag tillgodokvitto på hela summan så nu ska det inhandlas nya vårkläder. Ny skaljacka och byxor tänkte jag.. Kanske någon fleece också vi får se. Dem har ju fortfarande fina saker kvar på REAn så kanske tom kan fynda lite.


Nej dags att väcka barnen så det inte blir allt för stressigt när vi ska iväg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December