Som nytt

{ 2012-01-0415:05:48 } Hemma hos oss | 1 kommentarer


Okej som sagt jag har plockat undan lite jul här hemma idag. Tagit bort advetnsstjärnor, tomtar osv det som finns kvar är i pincip julgranen. Tycker verkligen att det är jättetråkigt, framförallt som julen inte alls blev som vi hade tänkt oss här hemma. Men det är nya tider nu och jag blickar framåt!
I en av våra adventsljusstakar hade vi en fin "glitterkvist" och den tyckte jag var tråkigt att ta bort så jag återanvänder! Den blev superfin i stor glasvas tillsammans med blockljus!
Måste komma på vad vi ska ha i hörnan där vi har julgranen nu också. Fick idé med "pall" från Daniella, inte precis samma kanske men jag gillar idéen och vi behöver mer sittplatser här hemma. Kul om gästerna slipper sitta på golvet när man har mycket folk över. En fin ljusstake över kanske, en som sitter på väggen eller varför inte lite konst. Känns som om vi har brist på det här hemma!


Min Herre, nu när julen tas bort vill jag verkligen GÖRA OM!










Kommentarer
Postat av: JOLINE&MIO

:)

2012-01-04 @ 16:22:26
URL: http://familyforever.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December