Sova bättre

{ 2012-01-1209:55:25 } Dagbok | 1 kommentarer


Okej, senaste nätterna har Noah inte sovit bra alls. Vet inte om det är mer tänder som spökar kanske?! Han somnar hur bra som helst, det har vi ju tränat ett tag på och det har verkligen fungerat verkligen. Prinsen sover som en liten ängel TILLS mamma och pappa kommer in och ska lägga sig. Det är som om han har en "mammaradar" som känner av så fort jag kommer in i rummet och ska lägga mig. Den piper till och säger "Noah dags att vakna nu, gnälla rejält så att mamma inte får sova..." Jag blir gaaalen!

Nu funderar jag helt allvarligt på om vi ska flytta in honom i Julias rum. Hade ju tänkt att jag skulle vänta tills han fyllde 1 men hålla på såhär orkar jag inte länge till. Vill inte gå runt som en zombie och bli sur för minsta lilla bara för att jag är trött. Kanske så att han sover bättre i ett annat rum, ska man försöka? Måste erkänna att jag har extrem separationsångest. Flytta ut från mammas och pappas rum är verkligen ett tecken på att man börjar bli stor och det slår mig åter igen (som det gör ganska ofta nu för tiden) att tiden går för fort.
Ska sätta mig och titta runt lite nu på olika förslag på hur jag skulle kunna göra iordning barnens rum, kanske så att jag blir taggad och tar tag i saken!




Kommentarer
Postat av: Michaela ♥ mamma till Leon & Charlie

Ja i helgen ska vi försöka flytta ner Leon och in med Charlie i eget rum.



Pepp pepp, prova med att flytta Noah! Det kanske går super!

2012-01-12 @ 11:00:42
URL: http://flavorsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December