Ta tag i det igen

{ 2012-01-2619:44:32 } Dagbok | 0 kommentarer


Okej hur dött har det inte varit här inne då.. Det har varit fullt upp här hemma och tid att sitta vid datorn har det inte funnits tal om.
Mannen åkte ju i förra veckan iväg till Island med jobbet och jag var ensam hemma med barn. Inte en lugn stund hade jag men trots det var det otroligt mysigt. Hade lite mys med min mamma och det sitter ju aldrig fel!
När Timothy kom hem blev jag helt matt, vet inte varför för jag var inte det innan. Kan kanske vara så att jag då slappnade av? Nu är jag småförkyld och har sedan en vecka tillbaka haft jobbigt med andningen. Besök hos Dr blev det men inte blev jag visare av det utan endast 400kr fattigare. Blodprover och röntken visade ingenting men fortfarande lika tungt att andas. Är det inte bra i nästa vecka så blir det minsan en tripp tillbaka till vårdcentalen. *håller tummarna för inte...*
Nu har vi i alla fall kommit lite halvt tillbaka till vardagen och jag tänkte försöka börja uppdatera igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December