Typ back from the dead

{ 2012-01-1720:11:45 } Julias äventyr och påhitt | 0 kommentarer


Helgen var verkligen helt galen här hemma. Vi slog slag i saken och fixade iordning barnens rum så nu sover båda i BARNKAMMAREN, det som var förut JULIAS RUM! Jag tror att mammsen, ja jag, tycker att det är jobbigast! Nu är liksom inte Noah liten längre, känns som om han inte behöver mig. Känner mig lite dum för att känna såhär kanske men det är den bittra sanningen. Imorgon kanske jag kan lägga upp lite bilder, känner mig inte klar där inne för fem öre men det är ett rum som får växa med barnen hade jag tänkt mig (som alla andra rum alltså, växa fram haha).


IGÅR VAR INGEN VANLIG FÖR IGÅR VAR DET JULIAS 4ÅRSDAG HURRA HURRA HURRA!
Ja det är sant vår underbara dotter fyllde hela 4 år igår. Vi sjöng på morgonen hon fick sitta på "guldstolen" på dagis och när hon kom hem blev det bamsekalas här hemma. Prinsessan hade valt korv med bröd till middag så det blev det och sen tårta och muffins efter det! Älsklingen somnade på rosa moln sen vill jag lova...



Världens finaste fyraåring




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December