Update

{ 2012-01-1320:06:50 } Julia i ord | 0 kommentarer


Fyraårskontroll alltså! Snäckan var hur duktig som helst. Kan meddela att hon numera väger hela 15 pannor och är 99 centilång! Jag sa ju att hon växer så det knakar. Hon är i och för sig en nätt tjej men vikten går uppåt och likaså längden så dem var nöjda.
Vi hade med teckning som sagt och BVC-sköterskan var mäkta imponerad av att hon ritar händer med fingrar och allt. Det blev syntest och ögonen fungerar som dem ska, båda två och likaså öronen.
Julia fick räkna också. Hon fick räkna hur många gröna gubbar det satt i båten, blåa osv och det gick galant. Det var med lätta kliv som jag med min nätta prinsessa på ståbräda och dunderklump i vagnen promenerade till korvkiosken i snöstorm. Julia är helt galen i korv med bröd och jag utlovade korv med bröd till lunch om hon skötte sig på BVC och det gjorde hon ju så det var inte som om jag hade något val. När vi kom hem var vi på superhumör alla tre och det har bara fortsatt hela dagen!


Pysslande prinsessa i gosig fleece-jumpsuit (julklapp från USA) när vi kom hem idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December