Sämsta

{ 2012-07-0920:49:00 } Hemma hos oss | 1 kommentarer


Tid har helt enkelt inte funnits, jag har nämligen börjat jobba lite! Varannan helg har jag ju haft ett tag men nu under juli så jobbar jag "som vanligt" då de andra tar semester. Jag har varit helt slut när jag kommit hem efter långa dagar och ledig tid har gått åt till man och barn. Måste ju prioritera det för sjutton...
Med mannen hemma så har det gjorts om lite här hemma också. Den stora gråa klumpen som vi kallade soffa förut har vi blivit av med och nu har vi en lite mindre vid soffa + fåtölj. Helt plöstligt känns vardagsrummet MYCKET större och så mycket enklare att städa. Piffade enkelt till soffan med trasmattor, ja ni läste rätt TRASMATTOR! Asenkelt, och jag tycker, så himla coolt! Jag har mer idéer för vardagsrummet också, en till sittplats bla men jag har idéer för alla rum här hemma och försöker med jämna mellanrum påminna mig själv om att allting inte kan hända på en gång. Jag menar Rom byggde liksom inte på en dag...
 
 




Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & H

fint!

2012-07-10 @ 20:00:44
URL: http://nicoleb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December