SommarNOAH

{ 2012-07-1910:06:00 } Noah i bilder | 1 kommentarer


  
 
  




Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad söt han är!!


Ja, absolut. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att inte vara där när dom vaknar, men just sövningen med Tilda kändes bara för mycket efter en vecka med ett tiotal krampanfall, oändligt mycket blodprover, ryggmärgsprover och allt annat hemskt som hon fick gå igenom. Så mitt psyke behövde helt enkelt slippa se henne bli "livlös" också.. Men jag är glad att Fredrik kunde vara där istället!

Svar: Absolut.. Tror inte jag kan riktigt sätta mig in i vad ni har gått igenom med Tilda. Jag menar Noah med RS går inte ens att jämföra med det! Ni är verkligen starka, både du och Fredrik!!! Jag vet inte riktigt hur jag skulle reagera faktiskt. Jag tror dock att man tar sig själv samman och klarar av mer än vad man tror! Som sagt ni är verkligen starka båda två...
Emelie

2012-07-20 @ 07:09:43
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December