Hmm..

{ 2012-06-0708:23:38 } Dagbok | 0 kommentarer


Försöker verkligen gör ett roligt inlägg med bilder och grejer, jag har försökt logga ut och in tre gånger nu och mina bilder vill fortfarande inte komma upp. Får helt enkelt bli lite senare för nu måste jag ut och njuta, vem vet när solen kommer tillbaka igen!
Idag är jag sugen på att sitta vid vattnet och äta glass, sjukt sugen på aftereight glass som jag åt på Nytorget för någon vecka sedan... Önskar verkligen att det skulle bli sommar på riktigt nu. Satt och funderade lite på det där och det känns som om sommaren liksom har flyttats fram lite. Den kommer alltså komma lagom till att jag ska jobba i juli... Jippi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December