Igår fick jag nog

{ 2012-06-2119:56:49 } Inköp | 2 kommentarer


Vi var på stan igår, något som egentligen brukar vara mysigt... Man skulle dock kunna säga att jag och Julia "växlade ord" allt för många gånger vad det gäller att stå på ståbrädan + att jag slog av hela min lilltånagel på ståbärdan så bestämde jag mig, VI HAR INFÖRSKAFFAT EN SYSKNVAGN.
Det blev inte Bugaboo Donkey för jag anser att Julia är för stor för den OCH jag ska bara använda syskonvagnen när jag verkligen behöver. Den ska även få följa med på resorna vi ska ut på under vinterhalvåret... I övrigt så ska jag använda min stora kärlek, Bugaboo Cameleon. Vi köpte en Mountin Buggy Swift Duet! En helsvart blev det och barnen sitter kungligheter!








Kommentarer
Postat av: Cassandra mamma till Josefin och Lexus

Vi är också inne i dom banorna och jag vill med ha Urban! Har aldrig vart ett fan av donkeyn. Men vi ska pröva oss fram och kolla vilken syskonvagn som får flytta hem om de nu blir någon! De får vi se ;) hihi

Hur är de annars med er? :)

Svar: Vagnen är verklgien super!Vi har fått inbjudan till Josefins kalas också... Jag jobbar den dagen så det kanske blir så att Julia, Noah och Timothy kommer då!

Kram
Emelie

2012-06-23 @ 13:44:42
Postat av: Nicole - mamma till C & H

Duet är så jääkla smidig ;)

2012-07-09 @ 00:17:02
URL: http://nicoleb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December